pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 26 April 2011

Sabar menunggu...kakakakaka

rakaman kedua n ketiga...wajahku xcun la...muka org penat...xcukup mkn, rehat... ish2... aku tengok pun rasa nak gelak... buat je la asal hantar (nampaknya si yati xsabar nak tengok hasil rakaman yg dibuat... klu la aku nih pro bab2 komputer...bukan 1 hari aku nak hadap komputer nih (nih pun tgh tunggu movie maker nih..lambatnya...tunggu je la...dah kul 1.34 pg... balik kerja terus pi dungun, beli tiket ke shah alam, pastu pi expo...beli tudung satu helai...wuhhhh cantik gak...n labuh...payah nak cari yg labuh camtu... pastu skrg ngadap goni la pulok... hmmmm mata aku tok leh nak tongkat dah...

esok siapkan material...print out PR... material Dayang, fax slip deposit cek ko canon marketing...n PV.... pastu.... fail dokumen, RO aku...si wafiy xsain lagi...hmmmm nanti miss lai bisim lak.... surat cuti aku...hukhukhukhuk... call Eileen... byk nyer kerja... nasib la tak kena wat timesheet itu pun si calvin nak suh aku buat.... material lagi...hmmmmm.......leh bertambah kurus la aku mcm nih.... itu baru bab kijo... skrg nih kan aku rasa kan...aku ni kan dah tak malu mcm dulu dah...pasal biasanya aku segan gak pi kedai beli nasik...skrg tak... (myb sbb aku kejar masa, perut aku lapar, byk lagi kerja aku nak buat...hal org sekeliling...biaq pi la... leh jer aku slamba rock... wat dek jer... jd mcm ksy yg takde perasaan....mcm tuh arrr aku leh cakap....


smlm mak aku xleh tido...itu pasal mak aku pi lap meja... ye la...org makin tua...klu dah terjaga dah susah nak tido..psatu tidor pun kurang xmcm dulu2... mcm tok jugak dulu...skrg mak aku paham kenapa tok aku tak tido lagi... (pernah la mak tegur tok...awat tak tido lagi...ingat kat tok aku rasa sedih lak...masa tok meninggal...aku tak sempat nak tengok pun... aku tahu tok marah aku...perangai dah pelik masa aku jupe...biasa pegang gak aku...senyum2...pesan kat aku...tapi hari tuh tak...tok buat tak tahu jer...masa tuh belajar poli g... dulu pernah mimpi tok... aku rasa nyesal tak sudah ikut ckp mak (xyah balik kg..masa tuh duk poli g... aku rasa tok aku la yg paling aku manyak nangis...sampaikan dlm kelas aku nangis...xduli dah org tengok...pensyarah tengok aku nangis...dah aku nak nangis...mn leh tahan2...sampai kan dalam solat pun aku duk sedih lagi...duk nangis...memg murung arrr masa tuh... pastu ada la sorang mamat nih myb sbb dia tengok aku xceria kot asyik murung jer...yg aku ingat dia hantar mesej...perahu kehidupan...sabar...tempuh...tuh je aku ingat.... kebetulan masa tuh ajk kamsis sama ngan aku...mkn masa gak nak lupa sedih tuh.... berbeza lak ngan tokii...masa tuh baru tingkatan 2.... masa tuh degil lagi... aku tengok org nangis aku nak lari... last2 aku duk kat luar.... mak suh cium dahi tokki tp aku taknnak..last2 cium jugak...(kenapa kenacium...itu yg aku tak tahu sbb apa...sampai skrg) ...aku nak tengok org mandi mayat...tak muleh...penuh bilik tuh...terkinja-kinja duk intai...memey tak nampak...org ramai sgt sih....wajah tokki senyum...bersih...mcm org tgh tido...tokki jenis...tegas...garang...tp sayang kat cucu dia...dia tak tunjuk...tp paham2 la na.... aku lari sbb aku taknak nangis.... ...tp skrg mudah sgt nak nangis... knpe tok...aku nangis kuat...ke sbb tak dapat tengok kali terakhir... terkilan jugak... tentu tok aku sedih...aku pi belajar... aku nih kira cucu kesayangan tok n tokki..mana2 ikut diorang...klu sakit pun tok yg urut.... (mak aku xajar la aku manja2.... manja ngan tok je la)myb jugak masa tuh...mak tannak tunjuk syg dia...pelikkan..terlampau ramai yg sayang...tp kita tak tahu...tengok perbuatan diorang la na..... tok seorg yg pemurah, baik hati.... semoga tok tokki baik2 aja disana:( sedih..... xnak tulis dah....

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails