pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 25 April 2011

gula jawa

cinta sudah melarat...gula jawa rasa coklat... hmmm tadi apa entah apa aku jwb dlm periksa... sedap benor mgoreng...sampaikan kwn aku hantar mesej ckp susah.... myb ini kali pertama n terakhir belajar...myb tak jupe dah ( aku lak...hmmmm ye memey susah...tp kena la usaha dulu...dlm hati aku tak wisau lancung kalu gagal pun...awat jd lagu tuh...masa nak masuk tuh rasa debar sgt...pastu x dah...) myb sbb leh ambik periksa skali lagi...myb jugak...pertama kali ambik periksa yg sumenya tulis dalam bahasa anak pak salleh.... jadi rasa xnyesal lancung...tengok dpt result nanti nyesal ke tidak (mesti ada rasa sedih gak...penat2 pi kelas...hukhukhukhuk...) aku pehe sbb apa kwn aku ckp camtu... sepatutnya aku bg sokongan la kan...


awat pulak mak aku duk ngelap meja tgh2 malam lagu nih....buang tabiat ka.... usaha la selagi boleh...memey xpandai pun...buat apa aku sambung belajar...sbb aku xpandai lagik...teringat lak kata dj dlm THR...walaupun kita belajar tak berkaitan ngan kerja or kehidupan kita...suatu harfi nanti dia akan berguna jugok..... gitu la dj tuh kata... aku ingat nak edit video tp aku xde mood nak buat... kena siapkan rabu ni dah kena hantar..

hukhukhukhuk...rajin lak mak aku duk mengelap meja...mak takleh tido ke apa...pelik sih....aku ngantuk nak tido dah....

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails