pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 21 Ogos 2012

Ibu Mithali - orkes sinar murni

 

suka lagu nih....sedap.... ingat nak sambung citer org yg kena ceramah seposen tuh...upenya... budak sekerja dgn aku kat Enersafe...patut la dia xbagi salam...sbb dia org iban..mana la aku simpan no tepon dia...... (tu la padahnya xkenalkan diri) hehehehehe( main sound org jer reti..kuang3) ada ker aku dijadikan bhn uji kaji..sampai ati beno pokcik nih yer... tp aye xsetuju pokcik guna formula tuh utk tahu org tuh jujur ke tidak... kura2 mmg lurus org nyer..tp bijak jugak kura2 tuh (jd sy xbape setuju formula pakcik tuh... org leh berubah pakcik.... jd xsemua pakcik tahu org tuh mcm mana ke apa... pastu sape la bg komen kat blog nih...dah tahu aku xsuke neelofa..pi sebut gok nama neelofa.. sedap2 je pi tambah neelofazilah.... sy fadilah mukan fazilah... D tau bukan huruf Z.... ibu mithali....treng treng...ibu mithali....ibu sejati.....syurga dibwh telapak kaki ibu..uuuuu...ummu mukminin..contohila para ibu...takwa org pi raya...aku duk keroh jer..... main game..hikhikhik.... makan..tuh jer buat...esok dah start keje..kul bape la deme2 nih nak masuk keje... 15 sept dah start kelas...rasa malas lak nak pi kelas...nak jimat bajet... tiket bas pi balik rm 46 ringgit dah..mknletak la dlm rm 50 or rm 100..huhuhuhu.. dah la sem lepas xlepas 1 subjek..mukan aku sorang xlepas subjek nih...myb sume xlepas kot... susah gak nampaknya... nak ambik subjek tuh balik..rasa nak ambik 2 subjek jer..tuh je yg mampu..xde la aku tensen sgt...sem lepas mcm2 jd kat aku...mesti kat ros call aku nanti.. kak ros tgh mengandungmyb xpi kelas...alahai (nak pi ke tidak ni)... mmmmmmmm dah masuk sem 4 aku tahun nih..rasa sekejap jer...tp kelas ari sabtu..leh rest ckit.hehehehe..xkalut sgt... sebelum nih ari jumaat..selang seli ke..sem lepas ari jumaat...sem nih ari sabtu pulak...cuma ari ahad penat skit la... kena study tul2 subjek nih nampaknya kwn aku si leha...jumpe blog aku yg mana satu ntah... aku rasa myb dia jumpe blog nih... rajin benor dia jln2 kat blog org... blog nih je la yg selalu aku masuk...yg wordpress punya xmasuk sgt...rasa lagi best guna blogspot... wordpress rasa mcm berat je... tp dia punya latar belakang cantik... ada la ok n kureng masing2.... aku nak sgt belajar website...tp..rasanya aku xperlu ambik sbb dpt pengecualian kredit...excited gok benar... tp nak wat camne kan.. malas nak godek2 la...mukan mcm dulu... 24 jam depan lap...or komputer...cantik mcm mana pun blog kita..klu isi xde baik xyah..klu suke2 nak belajar xpe la kan.... aku malas nak bukak ctu nak bukak cni... aku xmkn nasi lg tengahari nih... padan mkn kueh rayer jer.... minum air oren ckit jah..ish2.... tido je kuat.... keroh memanjang... ingat nak pose la esok... ganti pose awal2...best jugakkan... biasa la..kadang2 aku nih suke berangan...berangan yg kita nih buat baik... tapi xsampai pun buat baik tuh.... hanya berangan..tapi xbuat.... ok dah tuh..berangan nak buat benda baik dah kira ok..tunggu masa nak buat je kan..hehehehehehehe selalu gak masa kita solat... sempat g..merewang ke lain... pastu xingat..aku dah sujud berapa kali..ish2... itu le xde fokus bila sembahyang...nak rasa syok nya sembahyang mukan senang.... dengan rela hatinya nak sembahyang... mmg sembahyang nihleh rehat kan minda kita...hati kita... tuh yg buat rasa syok tuh.... lagi2 paham maksud dia kan.. tengok dlm tv...org azan..baca la terjemahnya... marilah menuju kejayaan (byk tersirat n tersurat marilah menuju kejayaan dgn hanya solat) sape la xnak berjaya... aku pun nak menuju kejayaan.... ok la sy nak pi menuju kejayaaan sekian time kasih..coretan yg seberapa dari cik kuek..heeee

5 ulasan:

neelofadzil berkata...

pembetulan lah gitu: huhuhu

neelofadilah

kwang kwang kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!

Unknown berkata...

saye pun x lps 1 subjek sem lps...haha..bnyk men game..same gak

Iman berkata...

ye la tuh...nama saya fadilah bukan neelofa..harap maklum..

adik hamdi pun kuat main game..kureng2 kan.... akak xpe main..heeee... ada pakcik pesan nak jadi daie yg hebat..dlm pelajaran kena hebat jugak dik..leh tarik org (paham x) jd dua2 kena seimbang lah dik hamdi

Unknown berkata...

betul2...insyaAllah..

Iman berkata...

^____^ cayok2

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails