pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sabtu, 23 April 2011

Lembaran kasih buat diri

bila kita di dalam kesusahan, kepenatan..disaat dugaan datang..kita hanya mampu untuk bersabar...itu lah ubatnya.... aku keciankan kwn aku nih yati..satu kump untuk buat tugasan arab... yati dah bersuami...sukar la cikit nak buat kerja... suami dia tunggu dekat 3 jam kat uitm machang...jadi aku terpaksa buat rakaman sorang sorang dan aku gabungkan... myb nampak x cun projek dialog arab kita orang... setelah buat rakaman aku menunggu mat nor nih pasal aku ngan sorang lagi budak sekelas balik kb tumpang dia.... dalam kul 9 mlm aku sampai kat tesco... pasal si darwiss ajak makan kat kedai makan machang... masuk maghrib jugak duk ctu... aku tak pernah nak kumpul mcm tuh ngan budak sekelas.. tapi diorang nih memey lucu... diana bersama suaminya, laili pulak suami kerja jauh, si darwiss xnampak mcm org dah kahwin...suhaimi dah kahwin jugak...matang la ckit...kakakaka... mat nor pulak tak kahwin agi...budak2 sekelas pakat2 duk usik dia jah...tapi dia nih memey baik... aku tukang gelak jer... aku tak banyak ckp..aku penat sangat pasal tido 1 jam buat tugasan punya pasal.... mata pun dah layu... paagi dekat uitm aku ngan yati pi la kat pustaka buat tugasan...aku dah siap tugasan aku...cuma nak pi print... pi print kat pustaka... tugasan aku hilang lak dalam pendrive...jadi aku tak boleh print...sakit jugak hati aku...penat2 wat tugasan..pastu ilang...sedih la jugak...tak de la sampai nangis... pastu masuk kelas bg tahu kat prof sy dah email tugasan kat prof... pasal file sy ilang...arghh..pastu prof ckp file takkan ilang mcm tuh jer... prof buat xjd...kebetulan sebelah kelas tuh tempat komputer...abg komputer yg buatkan...jd jupe balik file tuh...hukhukhuk...apa2 pun kena sabar....


masuk dalam bas jer aku terus terlelap...sampai la kul 1 pagi... pastu sambung tido balik... betapa aku penat.... esok dah exam... semoga aku dapat jwb... hari ni masuk kerja kejap jekot...buat kerja penting2 dulu...

aku pernah berdoa..ya allah biarlah aku malu didunia...jgn aku malu di akhirat.... sebab apa aku kata camtu dalam perhubungan dgn org di sekeliling...kita tidak sedar silap kita...kurangnya kita kat mana..melainkan kita fikir balik apa yg jadi pd diri dan apa salah kita... itu aja sedikit perkongsian dari kuek...



Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails