pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 29 Mac 2011

jahatnya den

jgn sedih selalu tersisih bukan saja ditimpa malang...ingatlah para rasul mulia...lebih terseksa menderita...ttp mereka berasa damai walaupun keseorangan...hijjaz - kawan jahat na mengenakan orang...main2...main2 guli...keindahan pemandangan ciptaan yg esa..... kehijauan pepohonan...kicauan burung berterbangan... intisari - firdaus xbaiknya...hahahahahaha....ish2... xbaik la wat camtu kat org.... apa nak jadi nih.... (ala main2 jer...bukan seyes pun) perlukah daku ditinggalkan...perlukah ada kesangsian... fadilah...fadilah...apa la ko nih.... xpasal2..org sakit hati tau..(ada time aku xleh nak control mulut or apa yg keluar...hehehehehehe...org pun ada perasaan tau...klu kena kat ko camne... aku dah byk kali kena...xde lak aku kata pe2... hanya diam jer) biasanya camtu la.... sepi di kedengaran kabur dipandangan membuah kerinduan dingin kesyahduan membelai keindahan dan kedamaian di dalam ceruk kemerosotan masihkah ada kesempatan buat mereka yang kesempitan...kehkehkeh demi tuhan berlumba2 mengejar keduniaan diantara perjalanan kehidupan kedustaan, ketakutan tidak dapat makan kau lupa engkau ada tuhan yang maha penyayang kembalilah la engkau ke pangkal jalan menuju kejayaan sekian... mcm rukun kenegaraan lak kan...kang....ang...annnnn...kehkehkehkeh

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TOLONG INGATKAN AKU...
JIKA AKU TERLUPA...

Iman berkata...

uik....insyaallah

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails