pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 29 Mac 2011

ujian

aku dah taip byk tadi nampaknya allah tak izinkan aku kongsi hal tuh ngan korang.... aku tgh bersabar...ujian nih ciput jer...klu aku xleh hadap.... hmmmm aku xnak mcm tuh... aku masih bersabar lagi...kepala dah sakit sgt nih.... keje aku semakin banyak... aku ingat nak berenti jer... tapi aku masih bertahan lagi.... bagus tul ujian nih untuk aku... semakin dewasa...semakin byk aku belajar... dan semakin aku jupe yg pelik2....myb setiap org akan rasa jugak... myb diorang punyer nih berbeza.... pemikiran pun berbeza...walaupun akal yg sama...hati yang sama...tapi isinya belum tentu samakan...pengalaman yang berbeza..... itu rahsia

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails