pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 28 Mac 2011

hmmmmmm

kenapa ngan nor... harap xde pe2 nor... nak call...kak lah xde kredit... hmmmm...dugaan la tuh... aku lak relax jah...aku sokmo relax.... xnak penimm2 kan kepala...aku baru bangun nih...ku tido awal..duk redah ujan sero xlarat... dah la terbabas kat selekoh nak pi office pagi kemarin...kehkehkeh...nasib la aku tak rebah... jln licin biasa arrr kan... aku xbwk laju pun...kehkehkeh... zekkkk tayar belakang bunyi... sampai terbabas kat rumputan... xbani nak bwk laju time ujan camni... cian kat nor la... mulut org memey xleh nak tutupkan.... bercakap2 pasal diri org lain...kena ingat diri kita camne.... ujian tuh baru ciput....ada lagi besar...klu yg mcm tuh xleh nak hadap...aiyo.... ibarat ngan nafsu jugak... klu dlm hati kita ada perasaan takut...nafsu jd lembik mcm agar2... hukhukhuk... hanya diri kita tahu potensi diri kita camne... sbb tuh klu ada pe2... masalah ka apa... mengadu la kat org yg kita leh caya... manusia nih mesti ada dia wat salah... nabi lain la... allah la tempat paling bagui kita nak luahkan segalanya... sbb allah tahu diri kita camne..... sbb tuh jugak allah la teman terbaik buat diri kita... kadang2 kita nih lupa daratan...xingat kat allah... time susah2 je nak ingat... (nasihat kat diri aku jugak nih) muhammadku muhammadku dgrlah seruanku aku rindu aku rindu... sampai cni je la... exam 25 & 30 april... doa la aku rajin study n allah permudahkan aku untuk belajar dan jwb periksa...periksa dunia...akhirat xlagi

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails