pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 10 Mei 2012

coretan

http://tarbiyahatiku.blogspot.com/2012/04/takdir-penentu.html

skrg dah pukul 8.05pagi-hari jumaat... jln2 blog org...blog nih pun ok jugak... nampak simple je penulisan dia..tapi terkesan jugak dan tersentap gak... jalan ya ku pilih... perkara yg mukan mudah...xsume org dapat.. sama jugak dgn aku sebenarnya... tapi tulisan dia dah bukak minda aku sedikit demi sedikit... byk nasihat dlm tu...aku pun dah lama xtulis cni... aku pun patut tulis mcm dia... tapi kdg2 aku takut...apa yg aku tulis tuh salah.... guna komputer uitm pulok tuh...lambat g kelas nih.... kul 2.30 nanti ada test... xstudy g... tugasan pun byk... hati risau gak sebenarnya... terbaca dlm blog tuh...klu kita rasa bimbang baca


“Siapa yang mengucapkan La Haula Wala Quwwata illa billahi, maka ia akan menjadi ubat kepada 99 penyakit. Yang paling ringan adalah kebimbangan”.
(Hadis Riwayat Tabrani)
 
http://tarbiyahatiku.blogspot.com/ leh masuk cni tengok
 
bimbang dengan kerja baru skrg, study...wisau xdpt buat elok2.... wisau....selalu doa Allah permudahkan urusan
 
 
sampai cni... jap lagi dah nak start kelas

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails