pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Jumaat, 11 Mei 2012

beg comel ku dicuri..haishhh

malas taip... beg sudah ilang...sudah la.... manusia xde kesedaran sivik camni la.... knpe la manusia skrg suke lihat wajah org comel..tapi xtengok kelakuan si comel tersebut... mmg bahaya... hal kecil pun leh jadi masalah besar pada kita... manusia skrg mmg camtu agaknya...tengok rupa dulu daripada hati/perangai xde sivik... sedap gak aku sound abg tuh aku kata... sy takut tempat tu tempat org lain... ( kena batang hidung budak puan tuh wuah2) jgn di panaskan hati yg tgh membara... mulut cepat je nak sound..ingat ramai org...malu budak puan tuh klu aku sound... jadi xsalah klu org yg tetap dgn keputusan dia or cerewet sbb apa..sbb takut akan jadi masalah yg akan dtg dan berhati2.... pengajaran dlm bas.. aku xtahu la nape aku jd camtu skrg...selagi aku xsalah, aku nak jugak duk seat aku walau mcm mana skali pun...kali nih aku lepas kan.. lain kali jgn harap aku nak bg peluang...dgn taukey2 bas aku sound... perkhidmatan bas yg xbape nak bagus camni la...nak mudah kijo org kata...pastu nyusahkan org lain...kita byr harga tiket bas tuh...tp xikut tempat seat...suke ati jer ambik seat org... klu makcik ke pakcik ke... yg ada anak kecik aku pertimbangkan lagi.... lepas nih nak beli brg2 belajar... sume dah xde...nak wat nota pun xde pe..pen biru jah ada

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails