pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 22 April 2012

kerja ohhh kerja

wuhhh company aku ambik pekerja baru lagi...makin maju nampaknya company aku nih... sayang nak tinggal pulak... masuk ni 3 org org baru.... company satu lagi pun ada masalah... hafizuddin xdtg kerja hari ni n wan pulak benti kerja...hmmm nape na... byk aku nak tanya pasal timesheet...aku rasa byk lagi timesheet aku tak terima. sekarang ni kena usaha wat material bagus2....confirm dgn khusairy dulu...nak pakai yg mana satu... (byk pulak keje aku jadinya... ohhh tidak...xpe2 cabaran2)... kat aku nih jer xambik pekerja baru... nanti sampai cek utk byr air, elektrik...indah water...aku jugak yg kena... (bz tak aku...bz jugak ni...dah ckp kat supervisor...ambik pekerja baru) udoh la ari nih aku pi interview... belajar benda baru lagi... byk nyer aku timba pengalaman kerja cni.... kwn aku punya kerja mencabar jugak...tp xde la byk mcm aku nih...mmg betul2 bos aku nak ajar aku nih... aku xtahu la...klu ada org sanggup kerja cni... jgn nanes sudah la na...bos dah xbisim2 skrg nih... bos xbisim kat aku...bos bisim org sana...klu bisim kat aku...aku cabut la...xde org doh tahu wat kerja nih...aku sorang je yg kira pro dgn kerja cni...ngeh3x... klu boleh aku nak cari pekerja yg ganti aku yg adalesen...sbb kena kuor sokmo...bukan terperap dlm opis je... pastu yg pandai computer n bahasa english (aku bukan pandai sgt bhs english...tp boleh la ciput2 pun)... ok la kena wat report harian pekerja buat ape tiap2 hari....  wuhhhhh

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails