pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 13 November 2011

Dalam lena keletihan



kelelahan menguasai diri
dada ini terasa betul2 penat
seluruh badan keletihan
bagai melalui perjalanan yg jauh
kuatkan diriku ini ya Allah

Permudahkanlah ya Allah
ingat ada lagi penat ya....huhuhuhu

aku menerimanya dan terus meneruskannya
walaupun ia amat payah buat diri ini utk mengejarnya
dapat ckit pun jadi la...berusaha dan terus berusaha

Didalam Kelelahan...aku hanya buat tak tahu je
Nak berjaya kena penat2 dulu...huhuuhuhu
buat tak tahu dengan lelah yg dirasai
tidak la melihat katil..terus je nak tidur
tidak la mudah putus asa bila asyik jatuh je
ini adalah satu nikmat...

satu pelajaran untuk lebih tabah
melalui hari2 yg akan datang
bersedia utk melaluinya

walaupun penat sgt...
hehehehehehehe

aku pun tak tahu kenapa aku memilih ini...tapi aku teruskan jua...

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails