pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 14 November 2011

Citer bayangan

smlm sebelum tidur...aku cuba berfikir... cuba fikir..tapi dia xnak keluar...habis daya ku humban muka ke bantal n lena...ntah apa yang nak difikirkan.... mengenal dia...dia.... sedar2 dah pagi...lena nyer aku tidur...

satu malam itu aku xdapat tidur..tiba2 perasaan takut datang...dan aku melihat bayangan seekor ular...bila dia melihat aku dia dongakkan kepalanya.. tapi aku takut.... cuba aku bersembunyi..malam tuh betul mcm real je.... mende2 pelik muncul..... dan ku kuatkan diri aku masih ada dia... aku tak perlukan sesiapa.....

benda tuh mcm real je..mata aku berbalam2 melihat ruang bilik yg gelap...disinari sedikit cahaya dari lampu luar..... 1 hari or 2 ari aku m'diamkan diri.... aku betul2 lelah masa tuh..... kenapa ular tuh ada kat ctu...dia menunggu aku pergi kepadanya...tapi tak mahu sbb aku takut.... ni citer real campur fantasi mimpi2...kehkehkeh...ular ni warna lain

sebelum nih pernah jugak aku pernah melihat bayangan ular tp ular nih warna lain..tapi ini lagi m'gerunkan....sampai xleh tido..perasaan takut datang m'dekati diriku...huhuhuhu... setiap bayangan yg aku lihat...aku xkan lupakan...

sekian saje dr kuek...sepotong citer pendek

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails