pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 31 Julai 2011

Report pose hari pertama

alhamdulillah....sume bangun sahur... tapi awal lak sahur tadi...seelok2nya lewatkan sahur... aku mkn nasik ckit jer...pasal aku dah baham biskut dulu...

mak masak sayur goreng, tumis air, ikan goreng n telur masin di rebus...sedap mak masak... aku tolong mam jer...hakhakhak..xdok la tolong potong sayur...bersih sayur n basuh periuk n pinggan mangkuk...memandangkan aku xdapat tidur....

awal dr org... tuh yg penting...hahahahaha

sakit perut nih.... sabar na sabar...

nampaknya emak kena masak awal2 sebb time petang nak dekat magrib air tubik sikit jer...sama jugak pada waktu pg sekitar 7 pagi.... jd siap sedia la awal2 na... nak kata pertambahan penduduk...emmm ntah ler...ingat kl jer yg jd...kat kg aku pun...umah2 byk org bina tuh...semakin padat la nampaknya

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails