pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Jumaat, 10 Jun 2011

Puisi - kebesaran

berombaknya laut
gerimisnya hujan
beraraklah awan
bukti kebesaran
memuji tuhan
yang maha peyayang


aku xleh tido la...td petang aku tido byk...sekarang dah pukul 3.28 pagi

"nak tidur...huahuahuahua"

i'm trying...sleep...sleeep...arghhh xmuleh.."sape suh tido tghari..."aku mengantuk...aku tido la....haargghhharghhh...

i..wont go home without you... every night....happen to me... so hard.... (mukan reti nyanyi lagu2 mcm nih)



oooooo...uuuuu ohhh carol... sy sgt bodoh...darling ilap u... u heart me...hukhukhuk...and u make me cry... dont never leave me... apa yg perlu sy buat.... loving u...ooooo...oh carol...


(dah start lalut lak) tido...tido... esok keje...belajar moto...

pernah gak...time nak tidur...aku nak pikir apa aku nak pikir...tapi ku tidur terus...klu aku ada masalah...aku xleh tido... 2..3...hari nih..tido xmenentu...selalu terjaga tgh malam... pelik tul mimpi tuh... mcm ada kat alam jin jer... (bg aku la...klu allah nak izin kita nampak...nampak jugak) sbb apa aku ckp mcm tuh...pasal masa aku skul menengah...adik aku yg kembar tuh...dia ada amal zikir... zikir pe ntah...boleh nampak benda2 camtu...tapi sekejap jer...nampak kaki jer...paling sekali lagi xde dah...selepas kejadian itu...dia xamal dah zikir tuh...kuang2x

hmmm asal ustaz dlm al-kuliyah ckp camtu ekkkkk..tgh2 mlm duk tulis pasal nih...lagi aku xleh tido...cukup la sampai disini

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails