pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 14 Jun 2011

Jilbab Putih




best nyer lagu nih...utk org puan bagus la...heeeeeeee

ngantuk dah nih...duk tahan...time 8.30 jer ngantuk...tahan2... esok keje byk g kat opis... bos dah balik dah esok... kul 4 pagi aku kena kejut dia la... siap set dlm handset...takut lupa nak gerak dia bangun..esok dia tolak awal la pi kuantan naik kapal terbang...arghhhh... siap panggil aku muka monyok... monyok sgt ke muka aku) mcm2 la bos aku nih... tp dia tak pernah marah aku la...tuh yg best...kuang2...asyik2 mat cipan yg kena marah...kecian kan...ish2

myb sebab aku sorang je perempuan kat ctu...myb...myb jugak sebab aku comel...kuang2 (perasan...heeee sekali skala puji diri sendiri...nak tunggu org tuh puji lambat g)..

k la..ayah suh tido...zasss...salam n gud nite

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails