pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Rabu, 29 Jun 2011

aku pelupa dan pekak

mat cipan tuh cakap slow... mcm org puan kecek...aku dok dengar.... ada ker kata aku pekak.... pastu se lagi...aku nih pelupa benor... kalah aku ngan nenek calvin....

hukhukhuk...agaknya aku suka ngat mkn benda masam n mkn kepala ikan.... badan aku asyik lenguh2 jer...lepas bangun dari tidur.... rasa xlarat sangat...asyik kata penat jer... (xbaik mengeluh na)..... nak dengar lagu pun serabut kepala otak.... nak baca pun kepala...nyut2.... (alasan banyak...hahahahaha) ingat sabtu nih nak ikut adik aku pi belajar keta la.... nak byr muka kereta...duit xcukup lagi...nak byr yuran lagi...sakit otak gok pikir... sabar je la...ada la rezeki tuh... kat opis aku taktahu nak buat apa dah... esok baru ada keje...


asyik kecek pasal dunia jer...meh la dengar lagu sedih...baru sedar diri etek

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails