pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 3 Mei 2011

Lama lagi agaknya aku kerja cni...

ku mencari bayangmu tiada di langit biru....(lupa lirik)...berlari berkejaran...seindah bunga di taman...bak gunung nan megah dan daku puja...bahagia kita berdua...kanda...dinda... (kahkahkahkah)


kat cni...kerja aku dah tahu apa kena buat...klu cari kerja baru...gaji lagi tinggi aku pindah gak...gaji bawah dari yang sekarang xkot aku nak pindah...klu up lagi memey aku pindah... buat apa aku study tinggi2...klu gaji sama gak...baik aku study sampai spm jer....

bila dah belajar lain lak jadinya...mintak2 la lepas sem 1 nih...hukhukhuk...klu masuk sem 2 myb aku jarang pi kelas... klu time test je kot aku pi...hmmmmm...sekali naik abis la dlm rm 100 sekali ngan tiket bas... tuh aku tak sewa hotel g...aku tanya uitm dungun...ijazah ada yang kejuruteraan awam jerrr.. yg perniagaan punya ada yg dip jer pjj... hmmm... teruskan aja..cimen cimen

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails