pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sabtu, 5 Mac 2011

Kedai pilihan

klu pi jalan2...kedai buku adalah satu tempat yg aku suka lepak... suka belek2 buku... pastu satu lagi kedai kasut...suka cuba2 pakai kasut...walaupun aku tak beli...hehehehehehe....


tak larat aku nak pusing2 lama2 dalam mesra mall ka apa... biar aku duk satu tempat yg tenang...sorang2...xbyk bergerak...ok x...


aku suka tengok buku kraf tangan.... kreatif... benda yg ada sekililing kita... menarikkan... dalm byk2 kraf...aku pandai mengait jer...tuh pun mak aku ajar...cara2 mengait...tahu cara wat tali air ok la...n tahu nak guna alat kait tuh...bole dah mengait... kena pakai otak...... alat mengait tuh entah dimana dah...lama tinggal umah..heeeeeeeeeeee

trauma yg melanda menikam-nikam jiwa...huhuhuhuhu

itu aja lah....tido..rehat2kan diri

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails