pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 21 Mac 2011

bEg!TuKaH C!nTa

puisi ni atau pun lagu...masa duk dapur nih..duk masak...wat mee hoon sup malas...

begitukah cinta
mula menyinar

begitukah rindu
mula menyulam

begiykah kasih
mula terpatri

begitukah sayang
mula berbunga

begitukah tangisan
mula bersenandung

begitukah marah
bila mulai sayang

begitukah bicara
mula berkalam


bape byk begitukah...sebenarnya aku lupa apa aku nyanyi kat dapur...aku nyanyi jer...ikut suka hati...kehkehkeh

lagu ini terhasil sbb tengok citer kat tv3 tajuk...begitukah cinta...hukhukhuk

kasih dan cinta mula bersemi

menyatakan rindu yg kian bergolek2 kehkehkeh

walau hanya melakar pada kertas kosong yg ingin tulis..akutak punya apa2

si pena mula menari2 meluahkan kata
dari hati yg sering mencari sesuatu utk diselam
walau hanya diluaran...akan nampak jua di dalam

dlm pagi2 yg indah ini...hati mula
mencoret kata2 yg tiada makna atau mungkin tercalit cuma
aku hanya si kertas yg tak berdaya..menanti si pena menulis kata2...kehkehkeh


aku dah start mengarut...

ketika cinta menyulam kata
masihkah ada kasih diantara kita
jauh kau dr pandangan namun kau tetap syg
sudah lama tdk menitip khabar

dari jauh kau kirim salam
duhai buah hatiku
mengapa rindu ini sering bertandang
adakah cinta buatmu masih ada
atau hanya tempat aku menyorok rasa

sekarang hati aku kosong jer...aku tulis je nih

bukan pada zahirnya
klu ada gitar best nih....treng treng treng... anak pak mat jual petai... 2 ringgit 1 ikat...mana nak cari si manis memikat..kahkahkah tunggulah aku jd mayat..treng treng... anak pak mat joget2 ayam... ajak siminah nyanyi lagu sayam2 kehkeh.... hahahahaha leh la jd lagu...kahkahkah...k sekian terima kasih

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bergitukah chenta? unik sunguh

Iman berkata...

unik??? apa yg uniknya

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails