pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sabtu, 26 Februari 2011

marilah kita berpuisi

doa dalam lagu....

hamparanmu hadapanmu..pujukanmu belaianmu...hukhukhuk

hmmmmm...keluhan yang membawa seribu pengertian

dalam sendu dan tawa

mula menari2 menulis tinta hati

[retak akhirnya kasih kita...wuooo ...selingan sahaja]

yang kian berdiri memandang langit biru..laut biru...sume biru lah..

mengisi perut yang mula berkocak2 dengan laksa pineng yg sedap...yumi2


bole la sedap la jugak...tp ummmmm... mak buat lagi sedap asenya

angin cepoi2 membelai wajahku...hahahahahaha (mengarut tul la...suka hati aku la kan)
dingin umpama pokok2 mengelilingi diriku yg keseorang sambil melantak laksa pineng


rasa nak balik tidur umah je nih.... ngantuk bangat sih


ya allah penatnya.... nak tito la...waktu2 melenakan diri yang kian ingin diulit mimpi
didunia fantasi mimpi....menemukan aku metafora yg belum mata ini melihat pd dunia realiti.... berjalan dalam mimpi... membawa diri dalam derap langkah melihat pemandangan hati...hahahahaha pelik puisi ku ini.... kupu2nya cinta kupu2nya rindu....


dunia fantasi mimpi membuat aku leka berfantasi cinta mimpi
taman2 mimpi membuat aku ingin menari2...
mengikut rentak alunan melodi mimpi...hahahahahaha

dunia fantasi mimpiku
ingin hidupku seperti didalam mimpi indahku
menemukan aku pada cinta mu...hukhukhuk
walaupun cinta mimpiku tdk menjadi nyata dibumi yg fana
mampu membuat diriku gembira
seriang burung2 warna warni di dalam mimpi fantasiku...hehhehehehehe
menyanyi2 riang mewarnai dunia fantasi mimpi ku


bape banyak fantasi daaaa....sesuka hati ku

dah la mata aku dah segar balik....udah2 la tuh

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails