pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 13 Januari 2011

Masa Dan Diriku

subhanallah.... alhamdulillah allah permudahkan keje aku ari nih.... aku xpunya waktu yg banyak untuk bermain2... sbb...aku belajar sekarang... keje aku pun semakin bertambah...aku tgh usaha untuk siap keje aku.... bekerja di syarikat yg ku kerja sekarang...banyak mengajar aku membuat keje.... bos kecik selalu ajar aku buat keje...alhamdulillah.... aku tak tegas sangat ngan pekerja..... aku xnak diorang keje rasa tertekan..... asal kan diorang bekerja...dan rasa gembira bila bekerja.... aku pun klu tgh2 tension2.... keje byk aku buat camni jer.... keje nih harus aku buat.... susah ka...xtahu ka... tanya orang....dan selalu bercakap pada diri...sabar2... kadang2 aaku cakap ngan komputer..... (komputer cepat elok semula....camtu arrr...aku sorang2 buat keje...kadang2 cakap ngan kertas...kadang2 bos aku yg besar skit gelak...bila tengok aku macam tuh...) bos no 2 ok...bertolak ansur dengan pekerja.... (kena jaga hati pekerja jugak).... nampaknya aku xleh pi HIMPIT dan berkelah lusa...sbb aku kerja... berkorban la nih... huahuahuahuahua.... semalam n hari nih ada org belanja air....org selalu belanja aku... hehehehehehehehe...kita baik ngan orang...org baik ngan kita.... aku ingat nak pi tadika.... masih ada barang2 tadika yg belum aku pulangkan.... melawat...anak2 yang aku mengajar dulu....huhuhuhuhu... (aku happy sangat dan nak jupe kak nor untuk maaf kerana...berenti begitu sahaja di tadika...aku rasa bersalah jer....(aku sayang nak tinggalkan kerja tu...tapi aku kena buat pilihan.... jika aku masih bekerja disana... aku xkan dapat pengalaman kerja yang sekarang ini)... harap kak nor paham... (hati manusia kita tak tahu macam mana... kita kena berhadapan la... harap kak nor bole terima)

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails