pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 11 Januari 2011

apa aku buat semalam

semalam aku baca..buku berkenaan ngan jin...tapi xkhatam g.....balik nih sambung baca balik..... klu macam sihir mintak pertolongan ngan syaitan...syaitan nih... akan kenakan syarat kat kita... dia suh kita syirik ngan allah...dengan melakukan perkara2seperti ini :_ memijak alquran.... contoh tuh.... perkara2 yg terpesong.... boleh mendatangkan syirik kepada allah... benda2 yg kotor...eeee...yeekkkkk.... klu ada org2 yg anda jumpai... cthnya...ada mintak ayam ka, kita pi tengok2 ada kemenyang... hok nih jenis2 tok bomoh yg pakai khadam / jin...yg xleh pakai belake... yg bole pakai... yg merawat kita dengan ayat al-quran.... (jgn lak jupe yg terpesong...ada jugak yg pesen pakai quran....mintak jauh la...ada jugak tok bomoh temberang...pasang je kemenyang dah leh jd tok bomoh..hahahahahaha...yg jampi2 pun xbole ( semalam aku duk fikir org2 dulu2 pakai apa ek... jampi jugak.....aku pun tak tahu.... ingat nak cari jugak..nanti aku try tanya mak aku...kot2 dia tahu..heheheheh)nak cari apa perbezaan jampi org2 dulu..ngan sihir nih (adakah jampi nih dia pakai jin jugak....atau hanya diturunkan ilmu sahaja pada seseorang...sangat menarik kalau kita tahu nih...dalam buku2 ada ka pasal ni... jampi2 org dulu2)

dalam buku tuh aku baca lagi.... penawarnya ialah al-quran.... penawar segala penyakit ialah madu dan alquran..... (yg mati xleh diubati).... syaitan xkan kaco orang yang beriman kepada allah...yg taat dan patuh kepada allah... manusia sememangnya allah jadikan istimewa ada akal bole berfikir... jin nih dia ada suku kaum mcm manusia jugak...jin jugak bekerja... ada jin yg islam, yahudi, kristian dll.... uniq kan....

apa lagi ek.... aku tulis apa aku ingat... sbb2 di ganggu jin disbbkan nafsu syawat yg tinggi, iman xdak..kena kaco.... ci iman ada...xberani dia nak kaco....hehehehehe pastu xsilap aku...dia ganggu jugak org yg berusaha nak patuh & taat kepada allah ( jadi kena kuat la berusaha tingkatkan iman... apa lagi ek.... aku nih baca sekali...baru ckit yg masuk...kena baca byk2 kali... apa2 pun buku yg paling aku suka baca bab solat...byk beb....i like la buku roh solat dan hikmahnya penulisnya org indonesia... buku nih...lama jugak aku pinjam kat perpustakaan politeknik kota bharu.... aku asyik baca yg sama jer.... apa2pun aku xpuas baca buku tuh.... dalam buku tuh detail jugak dia tulis.... klu dok amal..memey dok ingat..kena ada buku tuh... klu aku salin pun yg penting..tp xbyk.... buku berkenaan dengan penyakit rohani pun ada... sume ada dlm quran..masalahnya... xpaham sgt...sekurang2 nya bila ada buku...ada huraian dia...paham la jugak....


sampai disini... klu aku baca.... aku sambung balik sini

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lupa lak... muzik jgn dengar sangat..itu juga bole disebabkan gangguan jin...aku dulu... memey dengar muzik...selalu..time nak tido pun pasang lagii..lagu nasyid... kadang aku pasang org ngaji... kurangkan mendengar muzik...ada kebaikkannya

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails