pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 25 Januari 2011

kepala ku pusing2

huhhh. memandangkan aku xleh baca chat2 box kat bawah tuh... walaupun blog aku sendiri...hampeh betul punya line beruk band.... aku ingat nak tido jer... ari nih xbwk netbook adik aku nih ke pejabat...sbb adik aku pakai... bayangkan apa aku buat satu ari kat pejabat... cari kunci van lama (sambung esok pulok...sbb aku rasa pernah nampak jer kunci tuh...ngok ngek nguh) pastu susun meja dlm pejabat...pandai2 la aku ubah skit..memandangkan brg2 dr pulau indah... membuatkan mata aku semakin kabur..... bayangkan.... susun hamper n limau...letak atas meja...hmmm...sakit hati aku.... store issue...receipt aku yg kena buat... (kena buat... xlarat aku nak layan bos kecik aku yg tersayang tuh...ngeh3).... last sekali tunggu abang din abx.... biasa aku bg jer kat abg keselamatan yg jaga CIMB bank tuh... kali nih aku tunggu...pasal aku nak ambik sampul ABX.... ngehhhhh6... (aku hantar mesej kat abg din...aku tunggu kat van ABX dia... ada ker dia balas... molek arrr...suh aku jaga van dia...takut jalan katanya...aku ingat nak balas jer... van xjln...dia bergerak jer...ngeh...xsempat aku nak hantar...dia doh kuor.....huhuhuhu).... husai itu balik umah...solat asar...n makan nasik + budu + budu + timun hijau....kenyek lada jarum... letak ikan cket...fuhhh menawan selera.... tiga kali aku menambah..... kuikuikuikui.... nih tgh pegang buku pemasaran.... nok study....hehehehe zasssssssssssssssssssssssss

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails