pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 2 Januari 2011

aku dah nak masuk alam dewasa ker....

adik aku yg bongsu tanya mak... mak macam kak long nih remaja ka dewasa.... dengan pjg lebar mak bagi tahu kat adik aku ni...aku pasang telinga jer...mcm aku nih.... dah bekerja...ada duit sendiri...(dah leh tawin dah)jadi aku nih dah ada tanggungjawab pd diri sendiri n ibu bapa......mcm adik aku lak...masuk alam remaja...( risaunya dia...klu jerawat naik)hmmmmm.... mcm tuh la.... ada satu hal lagi....klu xdatang bulan...wisau nya mak... aku pernah la dulu dua bulan xdatang bulan...tok aku tanya deret jer...mengandung ker (aku rasa nak gelak jer) eh mana ngandung...mcm tu la jugak yg jadi kat adik ku...mak aku ckp nak jaga anak perempuan bukan senang...xmacam jaga anak laki.... mak ayah kena tanya benda2 mcm tuh pd zaman sekarang.... dasyat tul (camne la klu aku jd mak nanti....kahwin pun lum ada hati nak jadi mak...hahahahahahaha).... sekarang pun aku dah rasa ckit ada rasa tanggungjwb tuh....kena byk mengalah la....


wassalam... walaupun ckit.... bole doh buat fikir...hehehehehe

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails