pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 26 Disember 2010

aku menyanyi didalam hati

tulus ikhlasku lihat dirinya
sanggup berkorban demi agama
apa yg aku rasa
ku merasakan
dia dalam derita
tapi semoga hatinya tenang
bak air sungai yang mengalir

yang kurasa lagi
pasti sudah banyak air mata dia telah mengalir
kerana tuhannya

ini apa yang ku rasa
hatiku pun tersentuh dengan kehidupannya
hatinya yang tulus ikhlas
aku juga ingin menangis...
mengurangkan beban dijiwamu ( ini dah jiwang karat)

kau buat segalanya kerana dia
demi agama

aku masih lagi ingin mencari dan terus mencari
biarpun diri ini sentiasa jatuh tersungkur..

aku bangkit kembali

(buat apa nak cari jauh2...dia sudah ada dalam hati)

yang kau perlukan untuk mengerakkannya

kuang2

wassalam





Gratisan Musik

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails