pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 14 November 2010

PuIsI bUaT DiRi YaNg KeRdIL iNi

tiada kata2 hari nih dr hati yg kecil ini
buat insan yg menemani hidup ini
sekian lama aku menanti
menanti rembulan di malam hari
sehingga lah aku tersedar didinihari
aku telah kehilanganmu kekasih hati

wahai hati
jangan lah engkau bersedih lagi..
dia akan pergi jua nanti
jadikan allah teman mu disisi
insyallah terubat rindu dan cintamu di hati


wahai insan yang pernah ku kenali
hadirmu mewarnai diri ini
aku merasakan seperti ujan yang membias di hati ini
seringkali juga aku merasa.... direntap berkali2
tp bibirku masih lagi mengukir senyum... menandakan cekalnya hati
aku andaikan itu kemanisan buatku..utk mengenali diri ini

aku andaikan diriku ini penglipur lara yg mencari rahsia hati
andai bisa...semua aku ketahui...
tiada apa lagi untuk aku mencari
belajar itu... menguatkan hati
berfikir itu..untuk ingatkan mati
pengajaran itu pedoman buat diri
semoga kita semua dirahmati

lain kali sambung lagi






Gratisan Musik

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails