pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 11 November 2010

Catatan wittt wittt

nih xsilap aku la kang...nih suasana kat umah aku nih...cantik x pic...tengok la sape yg ambik...kuikuikuikui

nih la buku time nak final hari tuh...study2 yang mana dulu aku nak baca nih...aish fening2



mana bukuku...

Allah tahu apa yang ada dalam hati kita

"Wahai hati, allah tahu apa yang engkau katakan, berzikirlah hati mengingatinya"

Itu lebih baik dari engkau porak perandakan aku, allahu ya allah (dialog sampingan)


catatan 7 november 2010 - ahad

Berzikirlah untuk engkau hiburkan hatimu
Berdoalah untuk kau menitipkan kata-kata buatnya
dengarlah alunan-alunan nyanyian zikir yang mendamaikan, mengasyikkan

Terasalah damai, sejuk hatimu
berzikirlah untuk mengingatinya,
berzikirlah untuk buang segala kotoran yang melekat dalam hatimu,
berzikirlah, mengharap rahmat allah, redha allah
dan berzikirlah semata2 kerana allah

wassalam


catatan 8 November 2010

sejuk hari ini pi redah hujan ...habis basah kuyup...hmmmm rasa nak demam jer...hahahaha panas sejuk panas sejuk.... motor lak wat hal woweng woweng remote pengera keselamatan motor kena air..xleh nak tutup.... dah rosak... balik umah dalam keadaan motor yang berbunyi(nanti org ckp aku curi motor...em em em)motor sekarang pun kena ada pengera...ye la snetuh jer..weng weng.... xtahannya bunyi cit2... aku balik naik motor sengih jer... lucu lak rasanya....abis org tengok.... wat bodo sudah...asal aku sampai umah.... bos tecik lak...mmm angkat ibu jari jer...eleh suka sgt aku kena ujan...aku demam kang xdatang keje kang baru tau... isk isk isk.... budak2 kat yard nihla selalu wat lawak... muka masam jadi manis... "lah nak air lah... aku pun tanya air apa.... diorang jawab i lup u... hmmmm ada2 jer.... mcm2 jadi dalam sehari...


catatan semalam

aku tahulah aku naik motor...aku kecik...ko besar (lori) eeee... siap pin2 agi kat aku....jgn katakan kecik xberbisa.... tp berani tau....mmmmmm ye la molek sgt...aku duk tgh2 lori depan aku satu...belakang aku satu...erm erm...jgn ko langgar aku sudah... (eee berlagak betul budak nih...dia tuh dah la kecik...

eh tuh jalan aku jugak tau...bukan jalan ko sorang...kuang2...andai terjadi lagi situasi sperti ini...itulah dialog2nya.....

memandangkan aku nih baik hati...aku bagi ko lalu dulu lori...yela xleh berpisah dengan lori ko yg depan tuh....kihkihkihkihkih....hahahahahaha perasan tul aku nih... k dah...



catatan lain

lain hari la...kihkihkihkih memior cinta daun pisang waktu jalan2.... asyik2 asyik2nya bercinta...
tu pas de air...u mus du rai... kuch2 ho ta hai.... mana airnya.....xmahu xmahu cinta ku dikocok2

kini hanyalah tinggal kenangan...anak2 ku di tadika.... merawat hati yag duka, suka, mcm2 la...mencuit hati hingga membuat hati ini selalu suka suki pada si kecil... klu time usik2 nih best nih..kuang2 :P

ohhh orang dah azan...cau2

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails