pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Rabu, 26 Mei 2010

n_n

"Kadang-kadang ALLAH jarakkan hubungan kita, kemudian DIA datangkan pula dengan dugaan..puas kita menangis, mencari mana kawan kesayangan kita..Rupanya ALLAH nak hadiahkan kita Rindu berpanjangan.."


"Sesiapa yang ingin mengetahui kedudukannya di sisi ALLAH, hendaklah memerhatikan kedudukan ALLAH dalam hatinya. Maka ALLAH sesungguhnya menempatkan hambaNYA sebagaimana hamba itu menempatkan ALLAH dalam hati dan jiwanya"


"Apabila kau letih dan hilang semangat, ALLAH tahu betapa kau telah mencuba sedaya upaya, Apabila tangisanmu berpanjangan & hatimu kedukaan, ALLAH telah mengira titisan airmatamu.


Apabila kau rasa ketinggalan & masa meninggalkanmu, ALLAH setia di sisimu. Apabila kau telah mencuba segalanya tetapi tidak tahu tujuan, ALLAH ada jalan penyelesaiannya. Apabila tidak ada bererti buatmu, keliru & kecewa...ALLAH ada jawapannya.."



"Biar sejuta ilmu kita dalami, yakinlah bahawa itu hanya setitis air dari seluas lautan, Hadirkan dalam hati, rasa keinsafan. Moga ilm itu menjadi wadah mendekati ALLAH

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails