pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Ahad, 4 April 2010

hmmmmm jeng2

Ya allah aku takut pada azabmuTidak aku mampu melawan perasaan iniKala itu aku hanya mampu berdoa dan menangis kerana takut pada azabmudisaat aku minitip kata2 inidiri ini menangiskau hadirkan rasa sedih dihatikuitulah kecintaan aku kepadamu ya rabbiair mata ini sentiasa mengalir disaat aku ingat kpdmunikmat imanmu kpdkuadakah aku akan sentiasa bersamamukau hadirkan ujian yang mengingatkan aku kpdmuterima kasih kekasihkuaku hanyalah insan yang lemahyang tak terdaya menahan hati hati ini hanya bersandar kpdmu ya rabbidimana jua aku pergikemana saja kaki ini melangkahdisaat aku berdiridisaat aku duduk aku mengingatimuya allah aku takut pd azabmuaku menunggu saat kematiankuadakah aku akan mati tika aku teringatkanmu ya allahsempatkah aku mengucap kalimahmuadakah aku akan ke taman muatau ke nerakamukau hadirkan kesedihan untuk kebahagiaan dirikuAirmata ini sentiasa mengalir krnmu ya tuhankuDisaat aku berdiriDisaat aku dudukAku hanya ingat kpdmu ya allahTika datang dugaan untuk hati iniAku teringatkan azabmuAku takut akan azabmu ya tuhanPengakhiran nanti diri ini akan kembali jua kpdmuYa rabbi

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails