pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Rabu, 28 Ogos 2013

kes roti

 - xde la letak sayur bagai... just roti..telur goreng n sos cili... rupe dia lebih kurang mcm kak atas ni... xpernah lak terfikir nak mkn dgn sambal tumis ikan bilis..klu mkn dgn kuah sambal merah ayam pernah..tp kuah je..ayam xde..huhuhuhu


mesti pelik nape..tajuk diatas mcm tu... aku ingat hari ni hari rabu... upenyanya hari khamis... dah niat nak pose hari khamis..smlm dah dpat dah satu hari...  hehehe.. aku salah... teringat roti gardenia dah nak tamat tempoh esok... jd sayang la...bazir2... xpose la aku hari ni... x rasa ummm mkn cicah dgn air... sedap mkn dgn telur goreng n letak sos cili ..sedap2... telur ayam kat umah.. abis di aku je mkn..hehehehe.. asyik nak mkn je ni... pasal xde org kat umah.. roti xabis... smlm pun beli nasi kukus buka pose... memandang kan second bos byr denda... sbb kerja dia aku buat..hehehehehehe....


jadi malas lak mkn byk2... smlm la paling byk aku mkn...nasi kukus..pastu jambu cicah dgn serbuk asam masin... meggi kari letak telur...mkn ckit je megi tu... 2 bungkus meggi bagi dgn mak n ayah... mak biasa xmkn meggi... tp smlm paling pelik..mak makan meggi sedap kari... pastu ayah tawar durian lak.. aku xleh pi dah... perut dah kenyang sgt...


rasa nak mkn... mkn aje la apa yg ada... tp smlm xmkn vitamin B + C pun... tambah pulak selera mkn...
bulan syawal tinggal bape hari je lagi...baru sehari aku pose...ini xboleh jd...kena pose jugak bg cukup 6 hari... huhuhuhu


sempat lagi time rehat hari ni... sempat la bawak bekal tghari... roti kapit telur berlada..n sosej... sebelum aku goreng sosej sampai kulit luar tuh keras..sbb takut xmasak..hidang ke mak sedara..mak sedara komen lak... siap bgtahu cara nak goreng sosej.... xpernah aku beli sosej kat tepi jln ke..pasar minggu ke... yg aku tahu yg aku goreng tuh masak...heeee .. asal masak... suke pok sedara aku... klu mak mertua komen...jawab la... asal masak.... xtahu la kena hayung ke tidak




sampai disini je...time rehat je tulis...menaip mcm lipas kudung terbang...wakakakakakaka

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails