pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 5 Julai 2012

BUAIAN RASA




rasa itu like... ???? (xtahu nak hurai camne) dua hari yg lepas aku tengok matahari terbenam bulat sangat...pastu bulan pun bulat jugak...bulan purnama tau... cantik... dan aku ingat ayat at-tariq...dan ada satu lagi ayat... aku lupa.... maksud ayat tuh ayat 11 & 12 surah at-tariq...kebetulan aku mmg suke tengok pokok2..dlm perjalanan balik ke paka...sebb daun mcm2 warna ada...unik...heeee... bulan pun cantik..... aku rasa mcm aku nih makin matang or xpun... apa2 yg datang pun ok...org ckp xmudah luntur dilanda masalah or ujian..heeeeee... beku otak nih..lama xberfikir...

hendak tidur tidur lah mata.... lenalah jiwa...esok kembali ceria ^____^

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails