pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Rabu, 6 Jun 2012

sakit yg menyihatkan

tulisan saya ari nih adalah tet tet tet.... pasal apa takut lak kilat...aku nak tido gak nih..... bebel la mak aku...mkn megi... ari nih dah 16 rejab...aku lum start pose lagi dlm 5 hari gak aku penim2 pala...kena darah rendah... nak sgt pose... kena pose gak mcm mn pun...esok kena naik bas...hmmmmmmm penat wehhh nak tunggu bas... dpt landing atas katil lagi best.... nak tunggu bas satu hal lak...sian mak ayah aku... keje sekolah aku.... serabutnya... kelas 1 jer... xpadan betul naik kelas minggu nih...bazir je.... lupa lak kena wat tugasan kumpulan 8 jun nih.... kena tepon ustaz lak confirm kelas.... awat la aku lak yg kena jadi posmen ke deme2 nih... abis kredit tepon aku....dlm bulan nih berapa kali dah aku topup...asenya ada la dlm rm 40 hinggit dah... sedap betul wat kuor duit jer... kena jimat ckit...xleh boros2... keje pun manyak kat opis tuh.... aku wase nak marah2 jer yg janji dgn aku nak hantar brg...tp xhantar2.... nak kena nih... xlarat gak nak tepon byk kali...claim lagi... jaga la esok...aku nak call sampai org tuh hantar brg...mukan ape...aku takut keje aku makin bertimbun... nak dekat exam dah nih... segan wehhh nok study kat tempat keje...serba salah aku... xmuleh nak wat keje sekolah kat tempat keje... tambahan lak ramai org.... aku dah beli tiket... sem paling serabut sem nih la.... n paling malas study......... nasib final 2 paper je kan...xlepas...nanya aku...bazir lak byr mahal2...


aku nih kurus sgt tau...mak ayah aku dah tegur aku kurus sgt.... penat... tiap2 minggu naik pi kelas..... penattttt... tuh yg jadi cepat dpt darah rendah...rest xcukup... mlm sampai...pagi esok g main...cari nahas sungguh la... entah la selagi aku xrasa penat selagi tuh... aku redah jer... bila dah penim lalat baru la... nak jaga diri... jaga mkn.... kdg2 pagi xsempat mkn... itu yg ptg beli biskut... pagi2 klu xsempat leh baham biskut jer n buat air milo..... dpt isi perut jadi la... xbest gak wat keje time pala tgh penim...duk tahan jugak...pandangan pun berbelam2... tahan.... nih patut aku tidur...xleh tahan mata... k cau


jaga diri sebelum sakit dtg menjelma....baru lah kita sedar sakit2 camni la baru nak wat betul2 yerrrr.... time chat tul2 xsey buat...apa ni!!!!!! jgn malas2 deh...rajin kan diri...tempis2 la hasutan yg xseberapa tuh.. tp yg tuh jugak kita buat.....  ingat lagi mimpi tuh... dlm mimpi pun syaitan nak tipu...  klu kita asyik duk berzikir...hasutan tuh xberi kesan pun pd kiter... aku pernah mimpi mcm tuh...mimpi nak menyesatkan aku..... mimpi dulu2... dlm dunia nih pun Allah dah tunjuk ... mukan sedikit ttp byk...kpd org yg dpt melihatnya....

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails