pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 22 Mei 2012

Akhirnya

Magna - denganmu aku bahagia terbangkan hatiku bersama senyuman manismu...aku selalu bahagi...merentasi ruang dan waktu....jgn lepaskan angan mu itu....cintakk kkuu.. $____$ kau selalu bersinar bahagia...bahagia cuma sekejap...mesti sape2 pun akan terdetik dlm hati...saat ku bersedih...ada insan lain bertanya khabar.. ( i think...dugaan utk aku jugak nih)nak balas ke x... jwb je la basa basi.. sepi...nape saat aku tul2 ngek dia mai... aku agak dingin sebenarnya... hari ini jugak... terkejut kak tie bila aku tanya...ayu ada bagi tahu apa2 pasal lah ke kak tie.... bulat mata kat tie... myb dia pelik camne aku leh tahu... dari raut wajah sebenarnya... kak tie kata aku "cool"... hari ini agak garang la jugak...pelik nape org takut hahahahaha....pelik la kan....aku tgh wat keje mmg xleh nak balas terus.... hari ini byk keje... duk main dgn walkie talkie jer... terperuk dlm bilik stor.. ok jugak bz dengan keje... lupakan apa yg dah jadi sebelum2 nih....begitulah cara2 utk lupakan apa yg kita dah buat... Elok senaraikan apa nak buat esok 1. buat list brg yg nak dipulangkan ke LN (1 battery hilang, 1 cup rosak)-dah check 2. tanya zul brg Tubx dah baiki belum..po dah kuor 3. settlekan brg Sw - (dah check semua- 3 w/t belum dihantar oleh dangas), tanya kak tie nak hantar x ke sw 4. edit data- brg balik, buat quo claim, report to dialog, call slumberje - tanya service order dah dpt lum, 5. brg balik dari cu kerteh-belum check n edit data 6. esok 6 biji-zul dah prepare to slumberje 7.ada satu d/o atas meja aku..lupa nak masukkan...hahahaha byk nyer 8.tanya fauzan - battery slumberje mana 3 biji? pastu brg yg di tukar oleh ET? (belum bagi aku la...aku mengamuk kang..... aku xsuke tanya byk kali) apa lagi... call sume company yg kena return brg ari ni n esok.... tadi tul2 xsempat call...asyik wat service order je... tanya pasal claim (tngok atas meja esok..) sebelum cuti ari khamis nih...esok aku kena siapkan keje2 nih best jugak main walkie talkie..hehehehehe hari khamis - siapkan kad pelajar - Rm 30 pi byr kat unit kewangan - pastu ambik gambar myb aku lepak kat pustaka uitm jer.. (aku nak tidur kat mana????) hari jumaat - tugasan kumpulan - pustaka, kul 2 petang balik ke paka Alamak dialog arab aku xbuat g.... ok siapkan mlm nih...sempat kot janji dengan akhmar lagi nak ajar dia... material n timesheet... nampaknya hujung minggu gak aku leh ajar dia...xpe aku mesej dia jap g... sian dia aku belum dpt pujuk makcik lagi nih.... salah aku jugak... angin tgh xmolek (garang tul makcik tuh)potpetpotpet * kita sibuk dengan hal dunia jer.... - eco - bell - arab - eco 415 bulan 6 exam dah 2 rejab kan......tul x.... how can i explain, what i feel now.... i dont know... like masam2 manis... my heart like tunggul kayu (nak speaking mat saleh kokep kokek...xyah la ckp) Adakalanya kita boleh menilai diri kita mcm mana2...kadang2 tidak...mcm kata kata kak tie... cool jah (mcm org xde masalah...sebenarnya aku xpikir sgt...aku hanya buat yg aku rasa perlu buat... lama2 kita akan lupa masalah tuh bila sibuk dgn kerja atau apa2 saje) otak sentiasa berfikir...klu dilayan perasaan...sudah tentu ia akan sedih.... "hati hari ini kita wat keje je...keje tul2" dengan sendirinya... dia akan fokus pada keje... aku tak tahu la...muka aku serius kot ari nih...aku xmanyak main2 ari nih... perut aku asyik munyi jer... angin manyak ma.... dlm perut....hukhukhuk..... terbangkan hatiku...bersama senyuman manismu... dgmu aku selalu bahagia..terbangkan rasaku...merentasi cinta ruang dan waktu...uuuuuuuuu

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails