pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 16 April 2012

esok hari

hmmm kawan aku suh pi opis dia esok....aku xde mood la nak jupe bos dia...dah la keje byk kat opis.... ada supervisor pun... aku gak yg kena...dia pun xleh nak wat pe2...tgh cari pekerja 2 org lagi utk tolong jo n naka... sume aku yg bertanggungjawab.... org tuh cari...org nih cari... ohhhh tidak... xkan nak kuor masa kijo... tghaari leh la jupo ...alahai... org azan doh... serabut perut wase.. dahaga air pulok... org azan doh...cau awal2...nanti leh tido awal...keje sekolah xbuat g... aku xstudy apa2 agi nih.... bz nyer aku bulan nih... kena pi wat report polis pulak..... wuaaaa... cerewet gak bos aku nih ya.... supervisor pun xtahan didesak oleh bos utk bg report...bos aku nih pulok dok paham2..nak2 benda tuh siap... gini la pesen bos... dok tengok pekerj lagu mana.. gaji udoh la ciput...kedekut tahi idung masin.. (sedap dok mengata...jgn dia baca doh la...hmmmm) aku nak pi mandi...panas wase...


gurindam jiwa 0___________x


esok hari
menantiku meniti waktu
dalam suram ku melangkah satu persatu
jiwa ku pernuh sabar dengan tingkahmu
berderaian airmata tiada siapa yg tahu


Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails