pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 14 Februari 2012

ujian memandu

ari nih rasa ok...gembira...senang ati jugak wasenya..... pengalaman melepaskan diri dari ujian memandu nih..pengalaman suka n sedih jugak...lucu pun ade.... memandangkan selasa lepas aku xlepas bukit...n mmg aku aku xyakin lepas pun... pastu ujian jln raya dgn jpj yg garang... pertama mmg xleh nak time la jpj tuh marah...lama2 boleh time...jd kisah lucu pulak...mak aku xkan lupa la hal yg tuh pasal aku menangis berpayang2 start balik dari ujian memandu sampai mlm...nanes...ish2...salah aku jugak benarnya..... lupa nak bg salam kat jpj tuh...aku buat jpj tuh mcm kwn aku pulak dah...ingat nak bawak keta jer...itu aje yg aku ingat...garang2 pun bg aku lulus jln raya....kena lak bawa viva baru...mana butang bukak tingkap nih2.... (mmg ketinggalan zaman tul la aku nih) aku tarik2 xjln...jpj yg bg tahu butang nyer...n camne nak bukak tingkap....betapa penyabarnya jpj tuh dgn kerenah aku nih...kita lupakan kisah tuh...kisah ari nih lak.... wisau nih bukit2...kena wat tul2 nih...mana ada uit dah klu xlepas pulak.... rm 100 tu byr...mmg cekik darah org... debar  tuh kurang ckit la...sbb kali ke2 ambik kang...ari nih la aku ambik test ulangan bukit tuh....alhamdulillah dapat keta elok...bukit pun lepas...gelabah jugak benarnya...kalut...tangan nih rasa m'geletar jer...sampai abis buat test pun terasa lagi dibawah sinaran menteri yg terik perit.... fokus bukit dulu kasi lepas.... pastu baru fokus yg parking tu...  aku rasa ok skit ari nih pasal jpj kali nih amat penyabar org nyer... jd idok la aku kalut sgt.... time2 periksa gini...gemuruh memey xkan ilang...mkn pun xselera dah.... jupe pulak pakcik jpj yg aku test utk moto ari tuh...waaa lagi rasa senang ati... sbb tahu pakcik tuh baik...agaknya pakcik tuh ingat lagi kot kat aku...haaa sbb...aku senyum sampai tinge masa test moto dulu...dgn tenang aku buat...akhirnya aku lepas.... cikgu aku pulak xde...serius cikgu aku kali nih xmain2... aku pun xmo main2 la...ingat mak pesan...ingat aku nih susah...sbb tuh aku kena fokus semua perkara yg aku buat... sbb bg aku la kang...org susah xkan sia2 kan peluang yg ada...sbb susah nak dpt sesuatu perkara...aku nih byk main2 sebenarnya...fokus xdak....bila aku susah camni baru teringat....tangan aku pun mmg dah itam nih...asyik main panas je...duk ulang alik belajar keta...niasa petang...xpun tghari pi... aku tengok akak tuh lepas....aku pun nak lepas jugak....happy tul kakak tuh bila lulus ujian buat parking apa sume... aku pun happy jugak...aku xsedar aku happpy...adik aku lak tegur...kehkehkeh....dah jenuh nak pi pusat memandu tuh...jauh tuh...xmo la periksa byk kali...abis duit...pastu gagal sekali x bermakna gagal selama2nya....aku lupa lagi nak ucap time kasih...heeee itu laaku...kalut sgt...sampai lupa

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails