pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 20 Februari 2012

sabar dan sabar

itu jalannya...aku xmahu dia terus berharap n sesiapa pun yang hadir....byk keuntungan bagi org yg bersabar.....


dia ok ke... bila dia ckp..myb dia akan lumpuh.... aku rasa nak pi lawat dia jer...hmmm.. ok la dia xmarah2 dah... leh time keadaan... aku mmg xsuke klu org marah2...tambah2 sakit mcm tuh pun xduduk diam.... aku mintak2 dia boleh berjalan semula...


aku rasa serba salah je... tapi niat aku biar betul... selagi yg kita buat tuh betul.... aku patut tanya pendapat mak nampaknya.... mana yg baik n mana yg x... tapi aku xmo sakitkan hati org.... ada hati perut jugak nih.... buatkan org bahagia....kita juga akan bahagia....

layan lagu hawari - wanita contoh...best nyer...pagi2 nyanyi lagu aku ingin menjadi mimpi indah dlm tidurmu...aku ingin menjadi sesuatu yg bisa kau rindu.. andainya ....merantai hati...kerna lalalala (xingat lirik)

nano ckit pagi nih....esok cuti best nyer....

aku mohon petunjukmu ya Allah...


aku kan klu ada sesuatu mmg xleh simpan...nampak selalu kat muka...mesti willie pikir nape muka aku camni...aku hanya mintak pandangan dia


pagi nih pulak si nakaruddin nak mintak cuti 2 minggu...aku nih pikir...udoh la org ckit...kesian la willie n joe buat keje... mula2 dia kata nak pi umrah... aku pun kata baik wat haji...ye la bg org xde duit mcm aku n dia la katakan... pastu aku rasa xlogik lak...byk pitis nak pi umrah... ci royak betul2 cuti 2 minggu nak pi mana... (hehehehehe) duk main game...myb tgh pikir nak jwb apa... dia xleh tipu aku... ( aku cerdik jugak) last2 bg tahu... aku nih bertimbang rasa org nyer.... aku pikir mana yg betul...muleh nak cuti...tulis surat cuti...tengok boss lulus ke tak... klu aku tulis DMA dia.. xamanah la aku...jadi langkah selamat...ko tulis surat cuti...xkisah la klu nak pi masuk keje ctu... xhalang org nak pi mana2...ada peluang keje rebut la....(acu tanya willie n joe mcm mana...aku xkisah sgt..tapi yg aku kisah kesian dua org je buat keje) klu dia mmg nak cuti...myb kena cari pekerja baru...aku pun nak tolong org...xbaik kita sekat rezeki org dah dtg tuh... aku pun kecian kat dia..bila lagi nak up kan gaji... keluarga dia pun senang nanti...

payah dah nak jupe kerani baik hati mcm aku nih...hahahahahahahaahahaha (perasan kan)


ada sesuatu aku nak buat... utk kebaikan diri aku.... aku nak jadi penyiasat jap... aku pohon petunjukmu ya Allah...bantu la hambamu ini...amin




Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails