pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Rabu, 15 Februari 2012

Petang semalam

sejak semalam diri rasa lain jer... tapi aku suka... sekurang2nya ada perubahan... smlm balik umah tolong mak bersih kawasan luar umah...memandangkan jabatan kesihatan ada buat tinjauan kwsn2 umah...check kot2 ada air2 bertakung ke apa... kwsn luar umah xbersih... mak bagitahu dah ada yg kena denda rm 500 ...paling tinggi denda rm 1000... patut mak bersih sgt kwsn umah... aku pun balik keje xde buat pe2 tolong mak bersih... best jugak lama xmain kotor kat luar... rasa best wat keje camtu...tidak la mengadap laptop nih 24 jam... kekabu pun byk.. tolong kait bagi tok...leh wat bantal baru... masa kecik2 je selalu buat...bila dah besar nih byk buat benda lain.... klu hari2 camni pun xpe... hati pun senang... sekarang dah pukul 12 tghari.. aku buat keje pelan2 je nih... macam org asing lak duk sorang2 dlm opis nih...takpe la...buat je la keje... disebalik kejadian yg berlaku ada hikmahnya... dah sampai waktu utk aku ubah semuanya... tv pun xbape nak tengok.. novel pun baca sekerap... pastu xnak baca dah... ingat nak belajar buat kek je...nanti ada duit..ajak mak sedara wat sekali...best jugakkan...esok plan nak kemas bilik.... nampaknya aku nih semakin rajin (puji diri sendiri pulak..sebenarnya xpun..bolehkan kita nilai diri sendiri) petang nih myb mak nak nak bersih kawasan umah lagi... aku suke duk kampung...myb selama2nya aku duk kat kg.. dekat dgn family :P... lapar...aku belum mkn lagi nih...call ayah kot2 ayah nak balik umah..smlm pak sedara hantar tok n mak sedara balik...byk ikan pak sedara bagi...xyah beli ikan dah...ikan segar baru naik... bestkan... dapat ikan pun best hikhikhikhik... byk buku dlm bilik....apa kata aku bakar je petang nih...xde serabut sgt bilik...buku dari skul rendah...menengah.... politeknik...masih ada lagi..tambah pulak yg uitm nih....aku nak letak mana...bawah katil aku dah penuh heheheheheehehhhehehe....kita pilih2 je la nanti... kabu byk agi...kait lagi ari nih... waaaa mesti suke tok aku dpt kabu byk...dari bior je mcm tuh...ada jugak gunanya... nak rajin je kan... sume akan jadi klu kita kata nak buat tuh... k sampai cni.... call ayah...zassss

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails