pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 20 Februari 2012

Everthing about love...hikhikhikhik

ngantuk sangat skrg nih...semalam abiskan baca novel awak suke saya x... best sbb citer tul romantik, lucu pun ada...klu ingat dulu2 aku suke lelaki yg badan tegap, berisi - ye la kan nanti klu ada pe2 belaku - leh selamatkan aku dari org jahat...mcm imaginasi budk kecik jer... n then... n masa skn ul rendah aku suka budak laki tuh, tapi aku pemalu skit, jadi buat dek je la...dulu masa skul rendah aku comel sgt (perasan heeee)n masuk skul menengah xde yg tertarik kau mmg debommm...xde ingat belajar jer kot...tu pun belajar main2...hehehehe...n kat PLKN sama jugak.. tapi tuh la bila kita nih jurus (org ganu kata jurus - baik) xde org nak kaco ke apa...jadi mm xde la yer...n masuk ipt...politeknik start sem 1...aku berkenan kat mamat nih sbb dia baca al-fatihah sedap...tapi tuh la kang...xsemestinya org ngaji sedap bagus2.... yg xtahan dia tak jaga mata...miang (sedapnya mengata org hehhehehe) sem 2 still org yg sama...suke dlm diam..alih2 tahu dia dah ada teman istimewa..apa lagi cancel...jeles mcm2 lagi...yg paling best ramai kawan...ramai adik2 n kakak tuh yg best...n then masuk sem 3 kena LI...kenal mamat nih...tapi aku xpernah la nak usha org ke apa...biasa org usha aku dulu... masa tuh umo 19... byk kenangan kat residence resort paka....dia seorg yg open...agak sosial...dan aku meninggalkan dia... aku tak suke lelaki ada teman wanita ramai2...jadi aku mengundurkan diri... dia nak buat aku jeles xboleh... masa tuh kak sha ada..mmg best la... (aku payah nak jeles dgn org...melainkan keadaan tertentu m'buatkan aku jeles heeee) n then abis sijil...aku kenal seseorg sampai skrg masih menanti aku...dia hitam, xencem pun... tapi dia lucu..hehehe.. slamba rock jer... (apa harus aku buat..jika sudah ditakdirkan jodoh aku dgn dia.. permudahkanlah ya Allah) apa yg harus aku buat ayah aku xsetuju... haruskan aku masih m'beri ruang utk dia..sedangkan ayah xberkenan...what can i do....seboleh2nya nak jaga hati dia... mak pun dah bagi tahu kat dia..dia diam sebentar...aku rasa bersalah pulak.. tambah2 dia tgh sakit skrg... hati aku nih berbelah bagi..percaya...terima or tidak... buat masa nih mmg xnak pikir...nak tumpu study jer...dia dah mintak izin manyak kali...ayah xbenarkan... xbaikkan buat org mcm tuh... ayah aku nih keras kepala heh... bolehkah aku menyerahkan hati aku pada org yg belum tentu menjadi teman hidupku.... aku boleh kawal yg itu.... selepas dia hadir...hilang n hadir kembali.... dan masa aku betul2 down.. Allah bagi kekuatan kat aku... aku ingat mak ayah aku n hadir seseorg yg istimewa bagi aku....dan aku hormat dia... dan lelaki itu la yg bertuah kerana aku suka kat dia bukan krn rupa dia, harta benda dia... aku suke cinta kepada tuhannya...ini yg m'buat aku tertarik.... buat sekian kali nya aku jumpe org yg betul2 menyenangkan aku... dan aku sedar Allah yg m'beri ketenangan kat aku.... dan adakalanya aku pikir aku pikir aku tak perlukan dia..sedangkan Allah ada...Allahkan maha lembut...sampai skrg pun aku diuji...aku bersyukur sgt2 Allah permudahkan aku menerima apa jua keadaan yg datang.... alhamdulillah... make happy ur self... (tiba2 nak ckp bhs anak pak salleh).... aku mampu tersenyum ari ini kerana hal yg lepas2 ^___<

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails