pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 17 Januari 2012

Belum ada tajuk

aku tidak pandai m'gambarkan org tuh mcm mana...cukup la sekadar ia dihati ku.....

najwa ..kau tak boleh mcm nih...kau xkasihan ke mak pak kau....

bukan apa yati.... aku tak boleh lupakan dialah.... tiada orang seperti dia...aku tenang bila dekat dengan dia.

Ya Allah najwa.... hmmm myb kau perlukan masa untuk lupakan dia...

aku sangat sayangkan dia...aku tak boleh lupakan dia... kau tak paham yati...aku yg rasa semua nih... aku pun tak nak sume nih jadi...

ye la ye la... aku cuma tak suka lihat kau sedih camni...sakit mata aku tau.... kau ingatlah Allah sentiasa dengan kita... itu saja pesan aku kat kau....

najwa hanya tersenyum sambil memandang yati yang sudah berlalu.... dan melihat awan putih berarak... indahnya ciptaanmu ya Allah..



___________________________________...._____________________________________


Kau dah siap ke najwa...jom la kita pi surau.... nantikan marah pulak si Ani tuh... dah lewat nih...nanti dah nak azan maghrib....

aku dah siap dah..... jom.... mulakan langjah dengan bismillah...hehhehehehehe







Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails