pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 28 November 2011

Keje aku banyak

hukhukhuk ...mmmm byk ni tugasan...

tugas2nya ialah :-

dialog bahasa arab - belum siap (semalam ngadap jap je...hukhukhuk...nok tidor...) tido la tido...xsiap dialog ang nanti

dialog utk ujian lisan arab...dah siap

hubungan etnik baru siap ckit- hmmmm xbaca lancung...ish2 mentang2 dlm bahasa melayu ang tak baca fadilah...apa kena ngan ang nih...

pemasaran - yg ni la aku lemah hukhukhuk... aku tak paham sbb sume dlm bahasa english... aku dah buat ni...cuma yg aku tak paham...masalah nih di bawah kajian mana....

kena siapkan semua nih sebelum 2/12/2011

kita belajar...belajar...belajar apa saja...mukan setakat dpt sijil..yg penting utk dpt ilmu.... pesan ustazah... tersentap jap... pastu salam maalhijrah from ajiah... (apa kamu nih...semangat la ckit) aku kata hukhukhuk xsemangat nih keje byk...wuaaaaaa.....Ya Allah Ya Allah


malu rasanya meluahkan rasa... kepada dia kekasih Allah....kerna dia insan mulia...sedangkan diriku insan biasa...hukhukhuk

semangat la fadilah semangat...tahun baru dah nih....bangun2

lapar nih wehhh aku xmakan lagi nih.....wuaaaaaaaa

sape suh xmam...

dah pesan kat ayah suh beli nasik...


sedikit coretan dr hati insan yg kecil ini..... semangat2...jgn malas2... nak dpt pointer 4...camne nak dpt 4...study pun tak...kuang2

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails