pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sabtu, 1 Oktober 2011

ehem ehem

ari ni tertinggal handset lak kat umah...mmmm....xingat lancung tadi...wuaaaa, lamakan xnulis...byk benda jadi..tapi tak citer kat cni... pagi2 mak sedara dah tegur...miyak moto xde...mak sedara pun berkata...yang kuor smlm nape tak pi beli selalu..demi m'bela diriku yang tak bersalah... duit dah xde...kuang2 wuhahahahaha...mak pulak...asal mak ikut jln ni..antar kita opis la...kata xde duit...ada duit tak ni...aaku pun jawab...dah ada dah (padahal duit opis je ada ngan aku)kuang2...berenti la beli nasik minyak...makcik tukan dia nampak aku pegang rm 11...rm 11 inggit jugak ambik...aku dah tahu dah nasi lauk ayam merah rm 3.5o..ayam gulai rm3 hinggit...heyyy makcik ni...ke harga nasik dah naik...aku ye ye ooo je pi bagi kat makcik tu rm 11...xtanya harga nasik tu bape...xkan dah naik...xbaik makcik mkn duit org....erkkkk

ni la padahnya tidur lewat...

nak je aku pi tanya makcik tuh....

hukhukhukhuk...hekhekhekhekhek....semlm tv tengok aku...mukan aku yg tengok tv......nanti petang sape ambik aku ekk...emmmm... erkkk alhamdulillah kenyang mkn nasik minyak

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails