pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Jumaat, 2 September 2011

tapai exxion

sakit perut...sih.....malam sehari sebelum raya...kul 4 pagi bisim mak aku pasal daun jambu laut utk buat tapey adik aku g buang...bebel mak aku sampai daun tuh ada balik depan mata dia...baru la senyap...jadi lawak pulak...jadi la tapey exxion...pasal daun tapey di basuh dengan sabun basuh pinggan..... xpasal2 aku ngan ayah aku pi cari balik daun yg adik aku buang...nasb baik xcampur sampah lain...daun elok lagi duk dlm plastik.... kisah pertama


kisah kedua...aku tak dapat lagi uit aya...sape2 yang baik hati...hulur2 la... kecian =(.. alhamdulillah la raya tahun ni dapat sembahyang raya... mcm2 yg berlaku raya nih... aku ni angin jugak.... bertindak bodoh kita jugak yg rugi....


kisah ke 3..kek gula hangus mak buat jadi tahun nih...sedap.... ku tak pandai lagi nak buat....


kisah ke 4... bulan 9 nih nak start belajar dah.....mudah-mudahan sem 2 ni...dapat result lagi bagus dr sebelum ni....amin...kelas hari jumaat pulak..tapi ada masalah ckit ku daftar lagi satu subjek...tapi...bil yg sama jer yg kuor..nih masalahnya...
lum selesai lagi nih..tunggu...


kisah ke 5 - doakan Allah permudahkan jodoh saya...amin...xku memilih yg ada rupa, ada harta...asalkan diriku bahagia bersama dengannya =) mungkin dia adalah jodoh saya








Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails