pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 9 Ogos 2011

Puisi kasih ala2 lagu sentimental




na na na......aaaa....aaaaaa

semusim berlabuh
kau masih disini
menunggu kasih....hhh
cinta abadiiii...eee

suci hatimu
m'dian di kalbu
bagai angin lalu
kau termanggu.... uuuu

dimana kasihmu....


semalam pinjam buku baru....tajuk buku... setengah tenang setengah kosong...satu lagi buku solat khusyuk.... sume ok buku nih... mcm aku sendiri... aku nak tahu why aku buat nih...kenape.... apa akibatnya...apa baiknya...selalunya ada jer perkara yang kita tak tahu... kita ingat dah ok kot... tapi jawapannya mungkin salah.... sebab tuh aku membaca... ku suka cari yang terselindung disebalik sesuatu... bagi aku perkara tuh menarik...hehehehehe

biasanya klu nak cepat...ambik jer buku... tengok tajuk menarik..ambik2 jer..pastu pinjam... semalam tak... ku tengok tajuk n ku duduk belek satu2...baca isi skit2...rasa menarik..ku pinjam...hehehehehehe...

nak beli..mukan hari2 ku pi kedai buku... bila dah ada nak bagi pinjam..jadi kita pinjam la ya... ku masih ingat angan2 masa skul rendah... aku nak ada pustaka mini.... sbb aku suka sgt pada buku.... tapi masa skrg ku tak punya masa dan wang untuk beli semua tuh...ku bukan kaki jalan yg suka pergi ctu pergi cni...biasanya ku suka tengok n belek jer...tapi tak beli... bagiku buku tuh memey perlu...tapi ada lagi yg perlu...seperti mkn pakai... jadi jimat2 la ya... ingat nak beli rak buku... umah byk buku.... buku yang paling ku syg...buku ekonomi tingkatan 5..sbb aku suka belajar ekonomi...siap balut lagi...mahal jugak buku tuh... masa kecik2 ku pesen suka simpan benda comel2... perhiasan/hadiah yg comel2...hikhikhik....ku tak beli yg mahal2...ku tengok comel.... jer...xtengok kualiti...ku tengok comel....walau harga nya cuma rm2... klu yg bg hadiah aku pun aku simpan... batu kat sungai pun ku simpan... masa duk asrama hari tuh...ku ambik batu tuh... ku lukis dan ku warnakan guna pensel warna... batu tu jd lagi menarik...leh la letak atas kertas ke apa ke... batu tuh masih ada kat umah...penuh ngan brg2 aku jer... buku belajar pun mcm tuh jugak..berkotak2... mana entah buku solat sunat aku... adik aku yg bongsu suka sgt mengemas...abis2 brg aku..... dah la semalam mak aku bebel.. mak aku panggil adik ku mek kaya...muleh dia pi buang brg yg elok lagi...ish2...aku pun tanya mak...kita mek apa mak...mu mek malas...wuah2x..kembar aku lak tanya kita mak... adik ku pun kata..mek tidur... pastu ku menjawab... aku rasa gelaran mek tidur kasi kat aku... mu mukan mek tidur.. mu mek korea...baru betul...hukhukhuk...sedap klu bab mengutuk...

sekarang dah tak suka nak simpan2 sume perhiasan tuh... perwatakan akan berubah jugak masa kecik lain...bila dah besar dah lain... faktor persekitaran...apa yg kita dapat...dan menjadi apa dah jadi sekarang...

lama xtulis...ku akan terus menulis....ku sayang sgt blog nih.... bila buat kerja rasa cepat jer masa berjalan... bila hoahoa mcm nih xrasa sgt...

pelik mimpi smlm...lenguh berjalan dalam alam mimpi nih...

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails