pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Jumaat, 5 Ogos 2011

Menulis

bukan senang nak menulis dengan kata hati...subhanallah... aku xmampu lagi nak tulis mcm tuh...  jadi buat apa yg mampu... (mengarut pandai la dalam nih)

time buka pose tadi..dah abis buka... adik ku yg bongsu... dia baca surah apa ntah... beruntunglah org2 yg beriman... siap hafal lagi... aku pun kata...cehhh...mak... kembar gelak jer....wuah2..aku tanya maksudnya la... dia pun royak....panjang lebar pulak jawabnya....  pastu petang sebelum buka pose...tengok jejak rasul...sambil2 tuh mak citer semalam solat terawih kat masjid best...ustaz dari dungun... sepanjang terawih baca surah ar-rahman... munyi ayat tuh dah tahu surah ar-rahman...surah kasih sayang...nikmat tuhanmu yang mana engkau dustakan...

pastu adik pulak citer gelagat org kat masjid... boleh tanya dah rakaat ke bape.... ada yang solat sepatutnya tahiyat akhir dah...pi tahiyat awal pulak..... mesti makcik2 nih citer nih...xkhusyuk semaye nih...aku jer...hukhukhuk...sedih ase...

Doa2 la semoga sentiasa diberikan hidayah...dengan kehidupan yang penuh cobaan ini.... mak dah pesan klu org sombong...kita jgn sombong...jgn jadi mcm org tuh jugak... nape la sombong sangat nih.... oooo xbaik mengata... semoga mak sedara aku dapat hidayah..... (Aku tak muleh tengok muka org sombong...angkuhnya... huh xbaik mengata nanti kena kat diri sendiri balik) hukhukhukhuk

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails