pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 12 Julai 2011

ubat batuk

Ambik kau...sape suruh pergi minum air batu....haaaa kan xpasal kohkohkoh batuk...kul 4 lebih waktu arghhh terjaga...xdapat tidur...asyik kohkohkoh...sampaikan tekak rasa pedih...bangun la minum air...xjadi apa...apa lagi baham ubat batuk adik aku...lagi xsedap dari pil yg pahit...memang xsedap...segar skit tekak tuh....ambik kau muntah...mana muleh dah aku nak tidur nih....suara pun dah mcm ella......pi mari pi mari...sampai mak aku terjaga...memang xsedap ubat batuk...xsedap...lagi teruk rasanya.... teh tarik sedap...mee bandung pun sedap..pi mkn kat kedai sri kerteh tomyam...kedai simple jer... lama jugak tunggu makanan nak siap...sampai teh tarik dah tinggal separuh...puas hati mkn walaupun lama menunggu ...yg nih la aku nak....sedap... kuang2

apa aku nak buat nih haaaa....

dah kul 5 pagi....


tdur la tidur la....biasa ubat batuk klu mkn mesti ngantukkan....xmkn ubat karang...biar la hang sakit...terpaksa jugak mkn...biarpun pahit, xsedap pun...kang best ubat tuh perisa mangga ke, oren ka...manis mcm gula2 kan sedap.... budak2 kecik ada la ubat mcm tuh.....budak besar...aku tak sure ada ke tak...aku tak jupe g ubat yg sedap..... mcm mana la org yg hari2 mkn ubat...mesti dah...erghhhhh.... aku tak tahu la klu kena kat aku....aku memang xsuke hospital....tengok jarum pun dah seram sejuk...jarum cabut gigi lagi besar....kuang2...mmg xsuke hospital...xnak masuk hospital...kena cocok....sakit!!!!! ci tengok org kat hospital tuh...cocok sana cocok cni..kena pulak jururawat hok jenis kasar lagi la... aku pernah kena...masa kena cabut ggigi dulu...name card jururawat tu kena muka aku...dia duk pegang2 muka aku nih nak cabut gigi aku....name card dia..haish...aku nak ckp xboleh.... aku gerak2 la muka aku...dia marah aku suh duk diam....heeeeeeeeeeee geram betul la aku...dah la kasar.... ni la jururawat kerajaaan... biasa arrr skul2 rendah dulu cabut gigi free jer... mula2 kena pi sana...sonok la boleh naik van hospital tuh...time kena tuh la xsonok...siap ajak kwn nyorok...kwn aku gak yg xkena cabut...akhirnya kwn aku tuh kena cabut juga...tapi hari lain...hahahahahaha.... kecian budak2 skul rendah...itulah dilema di waktu masih kecik2..... sampai skrg pun aku takut jarum...masa mula2 nak cucuk tuh aku takut giler...dah kena cucuk ok la..ehhh mcm semut merah gigit jer sakitnya...sakit jugak...asal aku takut sgt ngan jarum...nanti klu xnak takut kena cucuk jgn tengok jarum tuh...dlm otak duk pikir sakit2... klu time sakit xingat apa dah... tengok jarum pun rasa sakit....
apa nak jadi ngan aku nih....pernah aku mengamuk xnak kena cocok...masa tuh aku darjah bape entah...kuku ibu jari kaki ku...kena basikal xsilap...kuku tuh kena buang... nampak jer jarum...aku mengamuk xnak kena cocok...org kat klinik tuh n mak aku sekali...pi pegang aku...doktor tuh xleh nak cocok aku...kau nak tahu apa doktor tuh buat...doktor tuh tuh teruh ajer pi cabut kuku ibu jari ku...tanpa dicocok terlebih dahulu...lagi sakit....kuang2..sape suh ngamuk....klu nak cocok kat tempat sakit...lagi la sakit... aku rasa hok tuh la...paling teruk aku mengamuk....besar2nih mana muleh wat camtu...segan la nak ngamuk camtu....masa kemalangan...naik moto terbabas sendiri pun...aku pegang tangan sepupu aku...masa dia cocok n cuci luka...sampai aku menangis... sbb sakit.....ish2... nak tahan sakit punya pasal...nasib baik dia xjahit kaki aku...mesti lagi sakit...syukur alhamdulillah....


melarat lak aku citer

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails