pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Selasa, 19 Julai 2011

sape tak sedihhhhh

sedih gak...hmmm...apa boleh buat....citer harry potter yang last tak best...citer kung fu panda gak best...

asal la manusia nih suke nyibuk hal org lain...apa diorang tahu..tak tahu jgn ckp....dengar org kata camtu tersentap jugak aku ni haaa...aku tak nangis jer depan diorang nih...mulut tak jaga lancung...jgn sampai kat akhirat aku tuntut2...pasal wat aku sedih hati...piluuuuu uuu pilu hatiku piluuuu uuuu

dasyat fitnah dunia nih....sbb2 mulut2 nih la aku sedih sgt2....lagi2 menyalahkan aku mcm aku dah buat salah...sape tak sedih weiii

aku ngantuk nihhhh.... dugaaan...nasib la aku sabar lagi...jgn sampai aku mengamuk...aku pi hentam sorang sorang...baru kenal sape fadilah....


yg baik di buruk2kan yg jahat diagung2kan...dunia-dunia... ingin saja bawa diri jauh dari semuanya....telan je lah...pahit tuh la penawar duka lara...yg manis tak selalu jd penawar....

2 ulasan:

Unknown berkata...

sabar yep...~

Iman berkata...

sedih kejap jer...

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails