pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 7 Julai 2011

citer jer pe pun...citer jugak

apa aku nak tulis nih... mak aku masak sedap ari nih...aku mkn sepinggan jer nasik.... duk tengok citer korea...terpengaruh..nyanyi utk seseorang...merasa happy... byk aku belajar dlm citer tuh... mcm bkorban apa saja...cikgu dlm citer tuh baik... jadi aku nak jadi mcm tuh jugak... menari xpandai...nyanyi pun xsedap... tahu nyanyi jer... suka sangat bunyi piano harmoni...seruling bunyinya yg unik...aku xpandai main...gitar pun xpandai... wat bisim jer pandai.... tajuk citer korea tuh dream high school... aku tak pandai ...aku usaha jugak... ada kalanya ada rasa putus asa....  esok nak buat apa ekkk... ngantuk lah...tidur...krohhhkrohhhkrohhh zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ


mengusik hati....
rahsia hati..
hanya Allah yang tahu segala isi hati
=)
ingat Allah, Allah akan ingat kita
pada dia aku berlindung
bukannya pada orang lain...
jadi cukup la tanya soalan tuh
tak perlu la tahu kenapa,
semua yang berlaku ada rahsia disebaliknya

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails