pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Sabtu, 16 April 2011

Ekpresi diri




dalam bas ke kota bharu, aku asyik tersentak jer...rasa macam bas nak terbalik...laju giler la drebar nih bawak bas nak tidur pun xsenang...aku sampai pun awal... listening 1 bahasa arab susah wooo... xtahu nak beza mana sebutan yg betul..test tuh abis awal...jadi lepak kat makmal komputer lu duk wat dialog untuk projek (jd jgn hairan masih ada lagi org yg penting diri sendiri...xpercaya pada kebolehan org lain... myb yg dia buat lagi sempurna...lantak hang la.. asalkan hang xsusahkan aku...ada lagi org pesen lagu nih...kwn yg memilih bulu...ish2...untuk kepentingan diri sendiri...kebanyakkan org kelantan mcm tuh klu aku berkawan... diorang perlukan kita bila diorang susah...xgitu...manusia2)abis tuh aku terus tunggu teksi pi ke stesen kota bharu...aku ingat nak naik bas ke tesco, nampaknya bas tuh paling lewat kul 8 mlm...ada yg ckp kul 6 or 6.30 ptg la...xtahu yg mana yg betul...melihat keadaan jln yg jem pd minggu lepas aku ambik keputusan naik teksi ke Tesco..aku sorang rm 10... klu 4 orang sorang rm 2.50 jer..xpe la asal aku selamat sampai...itu yg penting...duit abis xpe...sampai awal jugak...pastu makan kat warung...aku nak pi jln2 kat tesco pun xberani takut jumpe ngan abang tuh...last2 aku g terminal terus...

makan mee hoon sup n teh o bing...dah mkn xduli dah kat orang.. mkn jer... mcm orang dua hari tak makan...abg yg kat sebelah dengan masalahnya...malas aku layan.... disebabkan org laki nih menyusahkan hidup aku tul... abis makan aku ambik laluan lain...xnak la org warung hujung nampak aku...xpasal2 diorang report kat abg tuh aku ada kat terminal...setengah hari suntuk aku sembunyik dalam surau..dalam kul 9.30 mlm baru keluar itu pun dengan seorang adik yang belajar kat nilam puri...sempat la bual2 ngan dia...pemalu jugak orgnya...dia nak balik perak... diorang kat sana sume belajar dalam bahasa arab..terus ambik ijazah... dia ambik STAM... untung gak ambik nih...aku tak tahu lak adik tuh nama apa... siap tanya umo aku bape aku cakap la 24...pastu terkejut adik tuh xkahwin lagi ker...ngak sih aku jawab...kakakakaka


duk dalam surau tuh cakap ngan makcik...tunjuk arah kiblat kat makcik...ramai tul org ambik syariah...ada sorang anak makcik tuh ambik syariah-ijazah kat insaniah kedah...sempat la cakap...kakakakakaka dari aku duk kat luar yg ramai orang n macam2 org tuh...ala gerunnya...aku taknak la kena macam yg hari tuh... pandai tul org laki nih na nak no phone...sebelum tuh belanja mkn lu (sebenarnya ari jumaat abg tuh call tanya aku pi sana ke tak...aku tipu...saya dah tak pi sana..dah nak exam nih...nanya2...tu la sape suh tipu2...aku tipu utk kebaikkan diri aku la... xnak la aku jupe...siap ckp nak belanja mkn g..mandai nak wi org kecian...aku rela bg balik uit rm 4 inggit yg dia belanja tuh...nyampah2...) pakcik warung tuh dah nampak aku semalam...aku nak pakai tuh xsampai hati, nampak ngat nak merosakkan agama sendiri... lain la dr awal aku pakai. serba salah dibuatnya...arggghh

bukan senang nak pakai tuh...hukhukhukhuk

bas agak lewat semalam... aku semalam asyik mkn jer...pantang jupe kedai..makn...sekarang aku nak mkan nenas madu..sedap2...zassss

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails