pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Khamis, 31 Mac 2011

xde pe2

dari tadi aku hadap netbook nih...satu habuk aku tak tulis lagi.... aku kena pi paka nanti...hari jumaat kaco aku nak rehat....

aku baru balik nih...walaupun cuaca panas..tapi sejuk jer hari jumaat yg damai nih.... lalu kat masjid tadi ada gotong royong...bagui2... time hujung minggu ada jugak aktiviti... tangan aku pun bau minyak moto g hahahahahahaha


aku naik moto satu lagi...peh peh peh...memey slow sangat... dari 20 ralik2 sampai 60..kakakakakakaka

aku kongsi ckit apa ustazah ni cakap... contohnya budak2 madrasah orr sape yg mkn dalam dulang...pastu ada la sorang kawan kita cakap tak jijik ke mkn ramai2 camtu...ustazah cakap...klu kita kata camtu... maknanya apa yg rasulullah buat tuh jijik..nih menghina rasulullah la nih...ustazah cakap xleh cakap mcm tuh... jenaka itu biar la jenaka yang benar... adab bergurau

ketawa sedikit menangis banyak.... nabi tersenyum gembira...nampak gigi jer... hati nabi fikir pasal umatnya

jenaka yang ada unsur2 mnegumpat xmuleh... jenaka yg tak hina rasulullah...xaibkan orang...jgn buat org ketawa pecah perut...itu la serba sedikit sedikit...bagi aku yang tak tahu nak tulis apa kat cni kakakakaka

doa yg ustazah anjurkan

lapangkan dada ku ala doa masa mula2 nak belajar tuh...masa2 nak ngaji...biasa baca doa tuh la




wuhhh drama perempuan...byk na beri kesedaran... drama yg paling aku suka...kakakakakak...dapat anugerah upenya drama nih

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails