pic

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Isnin, 14 Mac 2011

tumis menumis...pastu makan

sabar2...xlarat dah nak sabar...penat ngan kerja sehari2.... rebah..pejam mata... dah la smlm aku buat keje kat rumah..tp mata tak tahan...tidur dulu... siap material nih aku nak cuti...(mesti mak marah ambik cuti byk2...mak paham la...xlarat dah... nih nak nanes nih) sakitnya hatiku... hal kecik pun aku nak hangin...hampeh betul...aku kena ambik cuti nampaknya...rehatkan diri yg dah penat...hatiku pun dah tak larat....


sume keje aku kena buat..... klu org tuh tak sabar...aku dah sabar.... xsabar jugak...nak jugak aku mengamuk....

dengan study lagi ya robbi alamin....uhhhhhh dah elok pun komputer...sambung kerja

Tiada ulasan:

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails